Butiken

Följande artiklar finns lager för omedelbar leverans:
Överex. av böcker och tidskrifter återfinns i "Boklådan"
(Klicka på bilderna så blir dom större!)

Vi har fått tillstånd att trycka upp ett litet antal reproduktioner av fyra stycken svart/vita teckningar av Ernst Wallin.
Reproduktionerna levereras oinramade.

Ett 25-tal av vardera finns kvar i lager.

Pris: 75:- / styck, eller alla fyra för 200:-

Ett begränsat antal av F 4 minnesbok och minnes-DVD finns kvar i lager. Vi försäljer dessa till ett mycket lågt pris.
En mycket uppskattad present!

Pris: 200:-  (portokostnad 44:-)

Ett häfte med teckningar av F 4:s mest kända tecknare, Bo Torstemo och Ernst Wallin.

Pris: 150:-  (portokostnad 22:-)

Vi har tagit fram en skön T-tröja i hög kvalitet med föreningens emblem i diskret tryck och som vi försäljer till ett lågt pris Finns i storlekar från S till XL.

Pris:  75:-

Alla artiklar kan finns att se vid F 4 Kamratförenings kansli, Optand Teknikland.
Kansliet öppet torsdagar 13:00 – 16:00.
Försäljning och hämtning av beställda varor sker vid kansliet. Skall varorna skickas tillkommer frakt/portokostnader.

Kan även beställas via E-post: info@f4kamratforening.se eller "vanlig" post till:

F 4 Kamratförening
c/o Anders Falk